גם זה מעניין

איזה תוכן לייצר בתקופת הקורונה

תקופה לא קלה עוברת עלינו, והמציאות שכולנו מכירים השתנתה. בהתאם לכך, תכנים שעולים בעמודי פייסבוק ובאינסטגרם משתנים והופכים רלוונטיים לתקופה.
קבלו כמה רעיונות לתכנים שכדאי להעלות בתקופה זו
מדריכי וידאו
בתקופה כזאת, כשכולנו בבית ומחפשים מה לעשות, ניכרת עלייה בבקשות למדריכי וידאו.
יותר ויותר אנשים מעדיפים לצרוך תכני וידאו ומשתמשים במדריכים מוסרטים. הפלטפורמה המומלצת ביותר להפצת סרטונים היא – יוטיוב.
נצלו את התקופה הקרובה, ואת הזמן הפנוי שיש לכם עכשיו, כדי ליצור מדריכי וידאו בתחום העיסוק שלכם.
למדו את הקהל שלכם דברים חדשים. כולנו צמאים עכשיו לידע ולעיסוק – נצלו את זה.

לייבים
הדבר שהכי הולך כרגע בשוק זה ה"לייבים", בין אם זה באינסטגרם או בפייסבוק
המלצה שלנו, לכו על אפליקציית ZOOM שנהייתה מאוד נפוצה בעקבות המשבר : אפליקציית פגישות וידאו עם מאות משתתפים, פשוטה לתפעול ומציעה הרבה פיצ'רים
אם אתם רוצים משהו מצומצם יותר, שיפנה לקהל ספציפי, השתמשו בזום
העלו פוסט או סטורי שמודיע שאתם עושים לייב בשעה ויום מסוימים . בקשו ממי שרוצה להצטרף לשלוח לכם הודעה, ואז תשלחו לו לינק לפגישה. כך תצרו הנעה לפעולה ותשמרו אינטרקציה עם הלקוח, גם בימי הקורונה
אם העסק שלכם נפגע בגלל הקורונה, תשקלו לנהל שיעורים ווירטואליים, בתשלום או לא, לכל מי שרוצה.
וכמובן שעדיין יש לכם את האופציה לעשות לייבים באינסטגרם ובפייסבוק

מדריכים וטיפים
עכשיו זה זמן מושלם להעביר את העסק למתכונת דיגיטל . אל תתבאסו אם העסק נפגע בגלל הנגיף, נצלו זאת על מנת ליצור מדריכים ולהציע טיפים לגולשים. חשבו על כך שכרגע, להמון אנשים אין מה לעשות, הם מחפשים ללמוד דברים חדשים ונמצאים המון זמן אונליין.
תנו להם את מה שהם רוצים, למדו אותם דברים חדשים מהידע הקיים שלכם, תנו טיפים מקצועיים שיעזרו לגולשים שלכם בעתיד
לדוגמא: צרו מדריך של עשה זאת בעצמך – DIY.

פתיחת קבוצת וואטסאפ/פייסבוק
צרו קבוצת וואטסאפ או פייסבוק חדשה, בו קהל הגולשים שלכם יוכל להתייעץ איתכם ולעלות בפניכם שאלות. כך תיצרו קשר בין אישי, ותתחילו לבנות קהילה סביב העסק שלכם.

הכינו קורסים דיגטליים
הבנו כבר שהלהיט החם של הקורונה, הוא קורסים דיגטליים.
אנשים יוצאים לחל"ת, יושבים בבית חסרי מעש ואומרים לעצמם "זה הזמן ללמוד משהו שרציתי ומעולם לא היה לי זמן"
אז נצלו זאת, הכינו קורס דיגטלי בתחום שלכם, ולמדו את הקהל שלכם דברים חדשים.

כתבו מאמרים או בלוגים
אם וידאו זה פחות הסטייל שלכם, התחילו לכתוב מאמרים, או אפילו פתחו בלוג חדש והתחילו לפרסם בו פוסטים מקצועיים
בלוגים הולכים חזק בתקופה הזאת, והלקוחות שלכם תמיד יוכלו לחזור למאמר שכתבתם ולקרוא בו גם אחרי שתתנדף מכאן הקורונה

הכינו טמפלטים
התחילו להכין טמפלטים ופרסמו אותם באינסטגרם שלכם או בפייסבוק. בקשו מהקהל שלכם למלא אותו כראות עיניהם, ולפרסם את הטמפלייט המלא
כך תספקו לגולשים עניין, ותייצרו קהילה עם הקהל שלכם.
אין לכם רעיונות לטמפלטים? כנסו לpinterest כתבו בשורת החיפוש template ideas וקחו השראה
כנסו לאינסטגרם שלנו על מנת לראות את הטמפלטים המגניבים שיצרנו, מוזמנים להשתמש בהם ולשתף אותם בסטורי, כמובן לא לשכוח לתייג אותנו @sister_marketing

שאלות? דברו איתנו