גם זה מעניין

חידושים באינסטגרם ובפייסבוק

באנו לספר לכם על כל החידושים המשמעותיים שיצאו בחודשים האחרונים לאינסטגרם ולפייסבוק
"creator studio" לנייד
בעלי עסק או יוצרים בתחום הדיגיטל? אם עדיין לא שמעתם על "creator studio" איפה אתם חיים?
קריאטור סטודיו הוא כלי רשמי של פייסבוק לניהול החשבונות שלכם בצורה יעילה

הסטודיו קיים בגרסת ווב כבר כמעט שנה, ודרכו ניתן לנהל את כל התוכן שלכם בפייסבוק וגם באינסטגרם.  תוכלו, למשל: להעלות דרכו פוסטים, לתזמן פוסטים מרובים, לצפות בנתוני שימוש, ועוד פיצ'רים מגניבים.
הפיצ'ר העיקרי בסטודיו הוא אופציה להעלות ולתזמן פוסטים לאינסטגרם, וכך לשלוט בכל חשבונות האינסטגרם שלנו דרך המחשב.
ועוד טיפ מגניב מאיתנו – תסתכלו בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם שלנו, ותמצאו מדריך שיראה לכם איך לתזמן פוסטים בקלות.

אז עכשיו אחרי שהבנו מה עושים בקריאטור סטודיו, אנחנו פה כדי לבשר לכם שפייסבוק שיחררו אפליקציה לנייד – בול כמו בווב, רק בנייד. כך תוכלו לשלוט בכל התכנים שלכם מכל מקום.

להורדה רשמו בחנות האפליקציות "creator studio". יאללה רצנו להוריד…

הודעות אינסטגרם ישירות מהמחשב
הדבר שכולנו ייחלנו לו קורה!
אינסטגרם משחררת בימים אלו אופציה לשליחת הודעות (DM) דרך המחשב.
במצב הנוכחי, הגישה לפיצ'ר לא פתוחה לכולם, אבל לאט לאט אינסטגרם פותחת את האופציה לעוד ועוד משתמשים.
הפיצ'רים בגרסת ווב יהיו אותם פיצ'רים, וכל מה שאפשר לעשות באפליקציה תוכלו גם במחשב. למשל: קיימת אפשרות לעשות לייק להודעות, לשלוח מדבקות וגיפים, ליצור קבוצות, ובקיצור – הכל! כך ששום דבר לא יחסר לכם.

כמנהלות דיגיטל, שכל היום נמצאות על המחשב, ושרוב העבודה נעשית מהמחשב, האופציה הזו הולכת מאוד לעזור לנו ולהקל עלינו.

הגבלת גיל או מדינה לתוכן שלך
פיצ'ר שיצא בסוף השנה שעברה, ועדיין, כמעט אף אחד לא שמע עליו.
אינסטגרם מתמודדת עם משתמשים קטינים, שיכולים להיחשף לתכנים לא הולמים, מה שמשפיע גם על אינסטגרם וגם על אותם קטינים.
אינסטגרם מצאה פתרון יצירתי לבעיה (רק למשתמשים עסקיים כרגע), והשיקה אופציה למשתמשים עסקיים, שמאפשרת להגביל את הגיל של מי שיכולים לצפות בעמוד שלך.
בנוסף, המשתמש (בעל העמוד) יכול להוסיף האם ההגבלה תיעשה לפי מדינה או באופן בינלאומי.

אז איך מגדירים זאת? נכנסים לעסקי > הגבלת גיל > הוסף > ומכניסים את הגיל.
תוכלו גם לעקוב אחרי המדריך בתמונה בצד שמאל.

אנחנו שמחות לראות כיצד אינסטגרם מנסה להילחם בהשפעה של תכנים לא הולמים שנוצרים באפליקציה, על ידי הגבלת החשיפה שלהם בקרב קטינים.

שאלות? דברו איתנו