ניהול רשתות חברתיות

אמלק: כתיבת תוכן היא חלק מניהול רשתות חברתיות אך לא רק. שירות לקוחות הוא חלק חשוב מאוד בניהול, כמו גם ניהול מוניטין (כולנו אוהבים קצת צהוב, מה לעשות?!), אינטראקציה, מעקב שוטף אחר מתחרים, אקטואליה וכו'. אנחנו One stop shop או במילים אחרות – אנחנו על זה!

1

הגולש הממוצע עובר בין 7 פלטפורמות סושיאל שונות בחודש.

תנו לי פייס

דף הפייס (META, סליחה), אינסטה, טיקטוק, לינקדאין ועוד של העסק הוא חשוב לא פחות ואף יותר מהאתר, כיוון שהם דינמיים והם האמצעי ליצירת תקשורת ממושכת עם הלקוחות הקיימים ומשיכת לקוחות פוטנציאליים. ניתן לומר באופן די גורף שמומלץ לעסק להיות נוכח במספר רשתות ולא להסתפק באחת בלבד. מצד שני, לא כולן מתאימות לכל סוגי העסקים. ולכן, כשאנחנו בונות לעסק את האסטרטגיה השיווקית נחשוב באילו פלטפורמות נמצא הקהל הרלוונטי לעסק. 

אחד הדגשים העיקריים בעבודה שלנו היא התאמת התוכן לכל רשת. אפשר לעשות קופי פייסט לקופי ולערוך התאמת גודל של התוכן הויזואלי וסוף סיפור. אבל לא אצלנו. למה? כי מראה הפיד ושפה מיתוגית חשובים לנו, אבל כשאנחנו חושבות על קריאטיב להעברת המסר, ניקח בחשבון את האופי של כל פלטפורמה, הטרנדים הפופולריים בה ומה מאפיין את הקהל הפעיל בה ולפי קריטריונים אלו נתאים את הקופי והמסר הויזואלי עבור כל אחת מהן. 

מעבר לתוכן, ניהול רשתות חברתיות כולל בתוכו שירות לקוחות, האשטגים, אינטראקציה, מתחרים, קידום ותכלס 18 שעות מתוך היממה שלנו 🙂

באיזה פלטפורמות הלקוחות מחפשים אתכם? בואו נבדוק יחד.

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
שאלות? דברו איתנו