ניהול תוכן באתרים

אמלק: "אני לא צריך עמוד פייס, יש לי אתר" זוכרים? אם עניתם – לא. זה כי אתם שייכים לדור שאומר "מי צריך אתר, יש לי פייס". אנחנו מהאו"ם, בעיננו לכל פלטפורמה יש תפקיד וחשיבות ולכן אצלנו הכותבות מבינות בכתיבה לסושיאל ובכתיבה לגוגל. לא נקפח אף אחד, מילה! (יענו, word… אנחנו מגניבות וזה).

1

מהאנשים יפסיקו לבקר באתר אם התוכן או הנראות שלו אינם מושכים.

אנחנו כותבות תוכן תמציתי

נכון שכיום יותר ויותר מתשומת הלב נעה לפלטפורמות הסושיאל והדיגיטל ומרגיש שאתרי תדמית, איקומרס וכדומה קצת "נזרקו" לכסא האחורי, אפילו אצלנו (הסנדלר הולך יחף וזה). אבל שזה לא ישתמע שאתר לעסק הוא לא חשוב ומשמעותי! ולכן, כותבי התוכן שלנו מנוסים גם בכתיבת, עדכון והעלאת תכנים לאתרים מתחומים שונים, ניוזלטרים, עמודי נחיתה וכו'. כתיבה זו  שונה מכתיבת תוכן דיגיטלי, כיוון שמטרתה מעט שונה. תוכן מסוג זה צריך להיות תמציתי, מדויק ומובן ללקוחות, תוך חשיבה על מנועי החיפוש.

על מנת למצוא חן בעיני המלך גוגל, האתר צריך להתעדכן באופן שוטף הן מבחינת קופי מדויק שימשוך את הגולש והן בשימוש במילות מפתח שיסייעו בקידום האתר. בקיצור, אין קיצורי דרך! ניתן להשתמש בכל מיני טריקים ובוטים שיבטיחו לכם את המקום הראשון במנוע החיפוש, ו-וואלה, יש מצב שזה יצליח לחודש, חודשיים ואולי אפילו יותר, ופתאום… בום! טרך! מה קרה? התוכן לא צץ… האתר נפגע.

תוכן שנכתב בלי חשיבה והתייחסות ללקוח אלא רק כדי לדחוף כמה שיותר ביטויים ומילות מפתח, שנעדר ממנו ערך מוסף, בסופו של דבר, לא רק שלא יתרום לאתר אלא אף עלול לפגוע בו. מנועי החיפוש יתנו העדפה לתוכן איכותי, רלוונטי ואנושי. אותנו העובדה הזו לא מפחידה, כי גם בלי ההעדפות של גוגל, תמיד נעדיף איכות מעל כמות.

איזה מילים יגרמו לגולשים להישאר ולמנועי החיפוש לחייך? בואו נבדוק יחד.

שאלות? דברו איתנו