ניהול מערכות דיוור

אמלק: טו ניוזלטר אור נוט טו ניוזלטר? בין אם העסק מוכר שירות, מוצר או תוכן, דיוור יכול לחזק את הקשר עם הלקוח ואנחנו נדאג להבין מה עובד הכי טוב, נשפר ונייעל. וגם אם דיוור הוא לא הטופ פריוריטי של העסק ופשוט בא לכם להוריד את ההתעסקות איתו ולהעביר אלינו 🙂

1

שני שליש ממנויים לניוזלטר ציינו שהם אוהבים לקבל עדכונים במייל לפחות פעם בשבוע.

מייל אחד למשה

בעולם הדיגיטלי שהפך להיות חלק בלתי נפרד, אפשר אפילו לומר שולט בחיינו, בוודאי מאז תחילת הקורונה, שמירה על קשר עם הלקוחות קיבלה צורה אחרת. אחת מהן, היא דיוורים. עממה, על מנת לשלוח דיוורים, צריך רשימת לקוחות ולשים דגש על עידוד הצטרפות באופן שוטף.

כחלק מתכנית השיווק שאנחנו מכינות לעסק אנחנו שמות דגש גם על אסטרטגיות לעודד הצטרפות והרשמה של לקוחות חדשים. בין אם העסק מוכר שירות, מוצר או תוכן חשוב לייצר עבור הדיוורים תכנים אטרקטיביים שיעודדו הצטרפות ואת פתיחת הדיוור עצמו. בעזרת דיוור נכון נוכל ליצור נאמנות חזקה יותר לעסק, נדגיש את הייחודיות שלו ונתינת ערך מוסף.

בנוסף, יתרון גדול של דיוורים הוא היכולת למדוד ונתח אותו. לדוגמה: שיעורי המרה, אחוזי פתיחת דיוור, אחוז הקלקות ומספר הסרות, כל אלו יעזרו לנו להבין יותר מה עבד, מה לא עבד, לחדד ולשפר את הדיוור הבא. 

איך מייצרים מהמיילים שלכם כסף? בואו נבדוק יחד.

שאלות? דברו איתנו