ניהול מעורבות ברשתות

אמלק: מעורבות גבוהה מניבה עוד לקוחות, ויראליות, גידול במכירות ומכאן, גידול בהכנסות! לכן, הקצנו רק עבור ניהול מעורבות בכל הרשתות אחראי מתוך הצוות שמקדיש את מאמציו למשימה זו.

1

מהצרכנים דיווחו שמותג בעל מעורבות טובה עם קהל העוקבים שלו חשוב לא פחות משירות לקוחות מצויין.

מעורבות מניבה לקוחות

נהוג לומר "זמן שווה כסף". כיום, מעורבות שווה כסף. ולא, לא התכוונו רק לתקציב הפרסום, זו דווקא הסיבה הפחות מעניינת. הסיבות העיקריות לכך הן כי מעורבות גבוהה מניבה עוד לקוחות, ויראליות, גידול במכירות ומכאן, גידול בהכנסות! נשמע פשוט? אז זהו שלא.

כדי להגיע למעורבות גבוהה בחשבון לא מספיק רק לשים כסף על קמפיין ממומן, או להשתמש בבוטים מתוחכמים שעלולים לסכן את החשבון שלכם, לא לייצר מעורבות אמיתית ולכן גם לא להשפיע על ההכנסות.

מעורבות גבוהה צריך לייצר! לחשוב על קריאטיב מושך, לייצר שיח, להגיב, לעקוב ולקחת חלק, ולא רק בפלטפורמה אחת, אלא בכולן, אקטיבית. לפסקה הזו מתאים יותר הביטוי "זמן שווה כסף" כי אם עד כה זה לא היה מובן, אז את כל רשימת הפעולות שצוינו 2 שורות מעלה, מישהו צריך לעשות, ולא בוט. אבל, אנחנו יכולות לומר לכם שזה שווה את זה!

אנחנו כ"כ מאמינות במעורבות שנעשית נכון שהקצנו רק עבור ניהול מעורבות בכל הרשתות אחראית מתוך הצוות שמקדישה את מאמציה למשימה זו. 

איך מתערבבים עם הלקוחות שלכם אונליין? בואו נבדוק יחד.

שאלות? דברו איתנו