מחקר מילות מפתח

אמלק: עבודת שטח מקדימה של מילות מפתח ומתחרים תעזור לנו לקבל מראה לגבי האתגר והתחרות אותם נצטרך לצלוח על מנת להרים קמפיין מוצלח. לדעתנו, המטרה וההצלחה של מחקר כזה לא מתבטאות בהבאת כמה שיותר גולשים לאתר שלך אלא בהגדלת הכנסות / המרות / הורדות / הרשמות.

1

מהעסקים מדווחים שחיפוש אורגני הוא בעל ה-ROI הטוב ביותר מכל ערוצי השיווק

נבדוק מה סוגי המוצרים

במידה ואסטרטגיית השיווק לעסק שלך כוללת גם קמפיין גוגל, לפני שנעבוד על הקמפיין עצמו, נתחיל במחקר מתחרים ומילות מפתח. במחקר מילות מפתח נאסוף את הביטויים הרלוונטיים לעסק, כדי להבין טוב יותר כמה מחפשים יש עבור כל ביטוי, ומה היכולת שלו למשוך גולשים רלוונטיים.

אבל, מחקר זה בלבד לא יתן לנו את התמונה המלאה שתעלה את סיכויי הצלחת הקמפיין, לכן שלב נוסף הוא מחקר מתחרים. נבדוק מי הם המתחרים העיקריים והישירים של העסק שלך, על אילו ביטויים נתחרה, כמה תחרות יש על כל ביטוי ועוד. 

עבודת השטח המקדימה תשקף את רמת הקושי וגודל האתגר מולו אנחנו עומדות, ככל שהנתונים והמסקנות שנגיע אליהם יהיו מדויקים יותר, כך יעלה הסיכוי שאיכות הלידים ועלותם יהיו לטובתנו. 

אנחנו מאמינות שהמטרה וההצלחה של מחקר מילות מפתח ומתחרים לא מתבטאות בהבאת כמה שיותר גולשים לאתר שלך אלא בהגדלת הכנסות/המרות/הורדות/הרשמות (יש עוד כל מיני סוגי ___ות), הגדלת התנועה לאתר היא הדרך להשגת המטרה ולא המטרה עצמה.  

חשוב לנו לייעל ולשפר את התוצאות עבור העסק שלך, ולכן נבצע את מחקר מילות המפתח מספר פעמים במהלך העבודה המשותפת ולא רק בתחילת העבודה, על מנת להכיר ביטויים נוספים, לבצע אופטימיזציה ושיפור ביצועי קמפיינים.

מה אנשים מחפשים כשהם מחפשים אתכם? בואו נבדוק יחד.

שאלות? דברו איתנו